Make your own free website on Tripod.com
Laman Utama | Kartunis | Buletin | Wallpaper | E-Majalah | Langganan
 
Sinopsis Drama yang terdapat didalam majalah blues selamanya yang terbaru

klik utk ke Drama Preview

klik utk ke Artikal Preview

klik utk ke Laman Geng Bluesr

klik utk ke Ruangan HanyaUtkMu

klik utk ke Ruangan renungan

 
Bersama selamnya Blues Untuk AkuOne Singles
Episod kali in menceritakan tentang perhubungan antara kengkawan diorang yang lama dah tak berhubung.Memang aku tak faham.Belum pernah ada orang menganggap aku sebagi seorang yang pandai melawak.

Selama aku balik ke malaysia nie hidup aku menjadi lebih bermakna. Lebih ceria. Aku suka pada Kak Sara. Walaupun dia cuma sepupu aku.

 

XgenTeen's Love StoryWajah-Wajah Kekasih

Abang Lars..Tak tau apa jadi kat dier sekarang...dier janji nak jumpa aku danbudak-budak yang lain kat sini selepas dier berjaya lari dari kepunggan polis.

 

Arghhh..penatnya ! ha nie la dia bunglo tu.Maner pulak pompuan giler nie?Ada yang berkata cita itu buta.ya , cinta memang buta...kerana cinta sebenarnya tak mengenal siapa...
17nLifeEnigmaKalung Tatah Biru

7hb.Jan 1996..telah hampir 3 purnama lamanya iskandar Dzulkarnain melenyapkan diri dari sekolah ini...Apa yang tinggal hanyalah memori suka duka..

 

Macam mana hari ini, sihat ker?Lena tidur malam tadi? Tak berapa lena, asyik sembang ngan sepupu sampai pagi ...err..family u dah balik ker?Manakala bekas luka yang ditinggalkan oleh pedang itu tiba-tiba saja beransur kering dan lenyap tanpa meninggalkan bekas.
INDiari Alternatif

Aku dah kata dah, kan aku dah cakap, dalam shopping complex sebesar ni, kengkawan aku pasti ada, tu kat depan tu tak laintak bukan zaliza.

 

Aku terasa diari hidup aku semakin hambar.Tak ada yang menarik lagi dalam hidup aku.aku tak tau bila graf aku akan naik lagi
Nak tau kesudahan cerita-cerita diatas, korang kena la beli majalah Blues Selamnya sekarang.
 
for best view switch
to 1024x768 screen
©2004. Presented to you by MOY Multimedia Sdn. Bhd.
All Rights Reserved.